Sommarjobb VLT

Journalist; Vestmanlands läns tidning; Västerås; 060113

10 platser. VLT redaktion söker

Semestervikarier

Vestmanlands Läns Tidning söker erfarna redigerare, reportrar, länsredaktörer, sportreportrar och fotografer till semesterperioden under sommaren 2006. För vissa av vikariaten gäller tillträde redan under våren.

Vi ser helst att de sökande har examen från JH eller motsvarande, erfarenhet från en dagstidning är ett krav..

Frågor om tjänsten besvaras av administrative redaktionschefen Bo Lundkvist, tel 021/19243, eller e-post:
[email protected]

Ansökningar till Administrative redaktionschefen, VLT, Box 3, 721 03 Västerås eller e-post: [email protected].

Arbetstid/Varaktighet

Tidsbegränsad. Heltid. semestervikariat.

Lön

Fast lön.

Arbetsgivare

Vestmanlands läns tidning
Slottsgatan 27
Box 3
721 03 VÄSTERÅS
Tel 021-199000
Mer information på http://www.vlt.se


Kommentarer
Postat av: Dennis stegnell

jag skulle vilja sommarjobba och jag är 16 år bor på bjurhovda och har enfaren heter sen förut har jobbat med dela ut tidningar och packat upp varor och har jobbat med eget företags hjälp så jag har lite enfarenheter // Dennis

2006-02-13 @ 13:13:16
Postat av: martin löfving

Hej, jag skulle vilja ha detta sommarjobb. jag fyller 16 i sommar. jag har bara erfarenheter sen jag har praoat, då fick jag lyfta varor etc. sen har jag delat ut tidningar. MVH martin

2006-02-13 @ 22:49:08
Postat av: Tobias

Hej Anna.

Kul idé med din syo-blogg. Jag skulle vilja höra lite mer med dig om hur du har tänkt med bloggen.

Kan inte du skicka ett mail på [email protected].

Ha det gott.
Tobbe

Postat av: osman

jag behöver ett bra sommer jobb om ni har tack så mycjet

2009-02-15 @ 12:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback