Extra personal Hotellstäd

 

1 plats.
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta extra under helger och vardagar inom rumsstäd hos oss på Scandic Rubinen. Har du tidigare erfarenhet inom städ är du mycket välkommen med din ansökan per mail.

Maria Jansson
Husfru

[email protected]

Tel 031-751 54 06

Arbetstid/Varaktighet
Extra personal

Lön
Enligt kollektivavtal

Kontaktpersoner
Malin Ivekrans, [email protected], Hotellchef

Ansökan
Vi tar emot ansökan via epost: [email protected]

Arbetsgivare
SCANDIC HOTEL RUBINEN
BOX 53097
40014 GÖTEBORG
Tel: 031-7515400

Besöksadress
KUNGSPORTSAVENYEN 24
GÖTEBORG

Kommentarer
Postat av: sofia

används denna sidan ?? :D värsta bra ju!

Postat av: Farhiya Hashi

Härmed anmäler jag mitt intresse för tjänsten som Extra personal Hotellstäd.
Jag är en glad tjej som är noggrann, pålitlig, punktlig och har lätt att samarbeta med andra.
Jag har läste delar av Barn och fritisprogrammet och praktiserade då på en förskola under några veckor och fick då delta i de olika arbetsuppgifter som finns där. Har också erfarenhet från arbeta i kök på ett äldreboende. Där fick jag förbereda maten. Skära sallad och grönsaker samt städa i köket. På min fritid gillar Jag att simma. Jag tycker om attläsa böcker, umgås med mina vänner och ta långa promenader.
Med vänliga hälsningar
Farhiya Hashi
Smaragdgatan 17
421 49 V Frölunda
Tel: 073 744 8346

2007-05-14 @ 23:11:29
Postat av: Farhiya Hashi

Härmed anmäler jag mitt intresse för tjänsten som Extra personal Hotellstäd.
Jag är en glad tjej som är noggrann, pålitlig, punktlig och har lätt att samarbeta med andra.
Jag har läste delar av Barn och fritisprogrammet och praktiserade då på en förskola under några veckor och fick då delta i de olika arbetsuppgifter som finns där. Har också erfarenhet från arbeta i kök på ett äldreboende. Där fick jag förbereda maten. Skära sallad och grönsaker samt städa i köket. På min fritid gillar Jag att simma. Jag tycker om att läsa böcker, umgås med mina vänner och ta långa promenader.
Med vänliga hälsningar
Farhiya Hashi
Smaragdgatan 17
421 49 V Frölunda
Tel: 073 744 8346

2007-05-14 @ 23:16:48
Postat av: Farhiya Hashi

Härmed anmäler jag mitt intresse för tjänsten som Extra personal Hotellstäd.
Jag är en glad tjej som är noggrann, pålitlig, punktlig och har lätt att samarbeta med andra.
Jag har läste delar av Barn och fritisprogrammet och praktiserade då på en förskola under några veckor och fick då delta i de olika arbetsuppgifter som finns där. Har också erfarenhet från arbeta i kök på ett äldreboende. Där fick jag förbereda maten. Skära sallad och grönsaker samt städa i köket. På min fritid gillar Jag att simma. Jag tycker om att läsa böcker, umgås med mina vänner och ta långa promenader.
Med vänliga hälsningar
Farhiya Hashi
Smaragdgatan 17
421 49 V Frölunda
Tel: 073 744 8346

2007-05-14 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback